Jaque mate al orgasmo nocturno. Emotiu patrimoni de Sitges

jaque-mate-al-orgasmo-nocturno-patrimoni-sitgesPer descomptat que Jaque mate al orgasmo nocturno no és una gran obra literària ni tampoc un referent de la literatura eròtica. No era pas aquest l’objectiu de l’autora quan va començar a escriure el llibre. I ara que hi penso…, tampoc era conscient de l’objectiu final que assoliria. En cap moment se’m va passar pel cap que acabaria convertint-se en el fil conductor d’un projecte solidari destinat a prendre consciencia de que cal lluitar per a conservar la vida, però que cal fer-ho amb il·lusió, desig i erotisme.

Si, em reconec obertament una autora agosarada i provocadora que fins ara només havia compartit la meva experiència com a escriptora, dissenyadora de portada, contraportada, punt de llibre i bibliotrailer; editora i promotora a través de la distribució directa de la novel·la que he fet de forma personal amb el VOSTRE ajut i subratllo VOSTRE perque sense vosaltres no hagués estat possible.

Des del mes passat, però, “Jaque mate al orgasmo nocturno” ja forma part del patrimoni sitgetà, compartint un discret lloc entre els grans a la biblioteca Josep Roig i Raventós, esperant la finalització de les obres a l’entranyable biblioteca Santiago Rossinyol per a tenir-hi també una representació.

No us podeu ni imaginar la satisfacció que m’envaeix quan veig el llom del meu llibre a la prestatgeria, a l’abast de tothom. Per primera vegada puc percebre què sent una mare quan observa orgullosa la seva filla o el seu fill…La llàstima és que ell no pugui veure-ho ni gaudir-ho plegats.

Gràcies, Sónsoles, Anna i tot l’equip de la biblioteca Josep Roig i Raventós pel vostre acolliment i per l’oportunitat del proper 16 de desembre fer una trobada per demostrar que viure amb il·lusió, desig i erotisme facilita la recuperació d’una malaltia tan crua i poc femenina com és el Càncer de mama.

Ho farem tot prenent una copa de cava, també solidari, per suposat. Reserveu-vos aquesta data. Serà una forma diferent i emotiva de donar la benvinguda al Nadal. Gaudim la vida, si us plau. I en lloc de queixar-nos, intentem ser positius i mirar endavant. Forta abraçada a tots

 

Jaque mate patrimonio sitgesPor supuesto que Jaque mate al orgasmo nocturno no es una gran obra literaria, ni tampoco un referente de la literatura erótica. No era este el objetivo de la autora cuando comenzó a escribir el libro. Y ahora que lo pienso …, tampoco era consciente del objetivo final que alcanzaría. En ningún momento se me pasó por la cabeza que acabaría convirtiéndose en el hilo conductor de un proyecto solidario destinado a tomar conciencia de que debemos luchar para conservar la vida y que además, debemos hacerlo con ilusión, deseo y erotismo.

Sí, me reconozco abiertamente una autora atrevida y provocadora que hasta ahora solo había compartido mi experiencia como escritora, diseñadora de portada, contraportada, punto de libro y bibliotrailer; editora y promotora a través de la distribución directa de la novela que he llevado a cabo de forma personal con VUESTRA ayuda y subrayo VUESTRA porque sin vosotros no hubiera sido posible.

Sin embargo, desde el mes pasado, “Jaque mate al orgasmo nocturno” ya forma parte del patrimonio de Sitges compartiendo un discreto lugar entre los grandes en la biblioteca Josep Roig i Raventós, esperando la finalización de las obras en la entrañable biblioteca Santiago Rossinyol para tener también una representación.

No os podéis ni imaginar la satisfacción que me invade cuando veo el lomo de mi libro en la estantería, al alcance de todos. Por primera vez, soy capaz de percibir que siente una madre cuando observa orgullosa a su hija o a su hijo … La pena es que él no pueda verlo ni disfrutarlo juntos.

Gracias, Sonsoles, Anna y todo el equipo de la biblioteca Josep Roig i Raventós por vuestra calurosa acogida y por la oportunidad del próximo 16 de diciembre ofrecer un encuentro para demostrar que vivir con ilusión, deseo y erotismo facilita la recuperación de una enfermedad tan cruda y poco femenina como es el Cáncer de mama.

Lo haremos saboreando una copa de cava, también solidario, por supuesto. Reservaros esta fecha. Será una forma diferente y emotiva de dar la bienvenida a la Navidad. Disfrutemos de la vida, por favor. Y en lugar de quejarnos, intentemos ser positivos y mirar hacia delante.

Fuerte abrazo a todos.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *